22.3.2011

Tiistai

Vanha ongelmani on näköjään palannut, se joka estää minua saamasta tarpeeksi unta. Se on tietysti oma vikani jos valvon liian myöhään ja olen kauhean väsynyt kun en pysty nukkumaan kuutta pitempään, enemmän ärsyttää se että menen nukkumaan aikaisin ja sitten herään joko keskellä yötä enkä saa unta pariin tuntiin tai sitten herään viideltä enkä saa unta enää lainkaan. En tiedä mistä se johtuu, en ole tällä hetkellä erityisen stressaantunut eikä luulisi valon määrän vaikuttavan kun herään aina pimeän aikaan. Ehkä kevät tekee minut levottomaksi.

Ylen vaalikone sanoi että minun pitäisi äänestää keskustalaista. En taida, vaikka hän vaikuttaakin hyvin epäkeskustalaiselta mielipiteineen (hän sopisi paremmin vihreisiin). Löysin itselleni ehdokkaan jo viime syksynä, henkilön, jota äänestin kuntavaaleissakin ja joka kannattaa ja vastustaa kaikkia oikeita asioita. Olen tavannut hänet ja kuullut yhden puheenkin, joka sai minut vähän epäilemään, hän ei vaikuta aivan niin päättäväiseltä kuin haluaisin ehdokkaani olevan. Mikä saattaa olla hyvä, jos äänestää sillä periaatteella että haluaa eduskuntaan ihmisen edustamaan itseään, sellaisen joka on minun kaltaiseni (olen kyllä kuullut väitettävän ettei se välttämättä ole paras periaate).

Kevään merkkejä: asuntooni ilmestyi jostain iso kärpänen.

Löysin viimein keitto-ohjeen, jota tekee mieli tehdä uudestaan. Tosin en survonut kikherneitä enkä käyttänyt "fire roasted" -tomaatteja, mitä ne ovatkaan vaan tavallista tomaattimurskaa. Ja lisäsin joukkoon runsaasti linssejä, eli oikeastaan se ei ole kauhean samanlainen keitto. Mausteet ovat sentään samoja, kurkumaa, jeeraa ja kardemummaa. Jostain syystä se ei kuulosta muista herkulliselta yhdistelmältä.

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin